Voorzorgsmaatregelen met betrekking tot het coronavirus
Het coronavirus heeft grote invloed op onze samenleving. De gezondheid en het welzijn van onze klanten, onze aannemers en onze eigen medewerkers staat in deze uitzonderlijke periode bovenaan. Wij treffen dan ook bij al onze werkzaamheden de benodigde voorzorgsmaatregelen om verdere uitbreiding van het virus tegen te gaan. We volgen de richtlijnen van het RIVM en de Rijksoverheid. Op die manier werken we veilig voor u en voor onszelf.
Levering van warmte
De levering van warmte en warm tapwater in uw woning heeft onze hoogste prioriteit. Wij hebben maatregelen getroffen om de continuïteit van de productie en levering van warmte te garanderen.
Contact
Onze collega’s van de afdeling Klantenservice werken, deels vanuit huis en deels op kantoor, gewoon door. Zij zijn bereikbaar via:
Telefoon: 0900 – 9807
E-mail: [email protected]
Op werkdagen van 8:00 uur – 18:00 uur.
Afspraken op kantoor zijn tijdelijk niet mogelijk.
Storingen
Heeft u een storing? Neem dan contact met ons op. Storingen aan het warmtenet of aan onze afleverset bij de klanten thuis lossen we zo snel mogelijk op. Ook hier nemen we de nodige voorzorgsmaatregelen om de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers te beschermen. Zo zal een monteur de klant vragen om de minimale afstand te houden en (bij storingswerkzaamheden in huis) de kamerdeur gesloten te houden.
Niet urgente werkzaamheden zoals preventief onderhoud aan de afleverset of niet urgente vervanging ervan, zijn voorlopig stilgelegd. Mochten er door de overheid andere richtlijnen worden gegeven, dan passen we dit mogelijk aan.
Schade
Wilt u een schade melden waarvan u van mening bent dat SVP daarvoor aansprakelijk is? Wij sturen geen monteur naar u toe om de schade op te nemen, maar vragen wij u het volgende te doen:
– U beschrijft de schade zo goed en uitgebreid mogelijk.
– U maakt foto’s waarop de schade duidelijk te zien is en bij voorkeur ook van de oorzaak (indien mogelijk).
– U geeft aan waarom u van mening bent dat SVP aansprakelijk is.
Bovenstaande informatie mailt u vervolgens naar [email protected]
Nadat wij uw informatie hebben ontvangen nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op om de schade en het vervolg met u te bespreken.
Werkzaamheden
Aansluitwerkzaamheden nieuwe woningen
De werkzaamheden voor het aansluiten van nieuwe woningen worden voortgezet, waarbij eveneens extra maatregelen worden genomen om gezondheid en veiligheid op de bouwplaats te garanderen.
Project Leidingrenovatie
In een aantal wijken wordt gewerkt aan de renovatie van de leidingen onder de woningen. Dit is nodig om de leveringszekerheid te verhogen en acute storingen te voorkomen. Veel van deze werkzaamheden vinden buiten de woning plaats. Slechts op één dag zal –gedurende circa 2 uur– de woning (hal, kruipruimte en kast waar warmte-afleverset hangt) betreden moeten worden. Dit wordt vooraf besproken met de klant en er zullen extra beschermingsmaatregelen worden genomen. Gezien het belang om het aantal storingen in deze wijken te verkleinen zullen deze werkzaamheden doorgang vinden. Klik hier voor meer informatie en de getroffen voorzorgsmaatregelen.
Vragen
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met de collega’s van onze afdeling Klantenservice. Dit kan via [email protected] of telefoon: 0900 – 9807. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 8:00 uur – 18:00 uur.
Reacties zijn niet beschikbaar